Teher az önkormányzatnak a sok lakossági megkeresés

Share

Szomorúan láttuk a napokban a BKHKO egyik posztjában, hogy az önkormányzat belefáradt a lakókkal való törődésbe. Nem örülnek azoknak a megkereséseknek, amik nem az ő hatáskörükbe tartoznak. Csak hát szegény lakóknak honnan kéne tudni, hogy mi kinek a hatáskörébe tartozik ugye. Melyik út önkormányzati és melyik állami, melyik lámpát javítattja az önkormányzat és melyiket az ELMÜ. Stb…

Ebben segít mindkét félnek a jarokelo.hu, ahol a beérkező bejelentéseket az illetékeseknek továbbítják és végigkísérik a teljes folyamatot a megoldásig. Így a bejelentőnek nem kell hosszas köröket futnia, amíg kideríti, ki az illetékes adott ügyben, a hivatal pedig csak a hozzá tartozó bejelentésekkel találkozik.

Éppen ezen előnyök és a szolgáltatás egyszerűsége miatt két évvel ezelőtt kezdeményeztük a járokelo.hu budakalászi oldalának elindítását. Az oldalt itt találjátok: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budakalasz?highlighted=

Sajnos az önkormányzat nem látta meg a lehetőséget ebben az alkalmazásban és sajátot fejlesztett, amin ugyanúgy bombázzák őket a nem az ő illetékességükbe tartozó ügyekkel.

Rogán polgármester úr 2017. márciusi riportjában külön kérte a lakosságot, hogy ne használják a járókelőt. Most, hogy már elegük van a lakókból, talán jobb belátásra térnek.
Mi mindenesetre továbbra is javasoljuk Nektek, hogy használjátok ezt a felületet, ha problémát észleltek közterületen.

Ma levélben javasoltuk az önkormányzatnak is, szorgalmazza a jarokelo.hu-n keresztüli bejelentést a lakosok körében.

BKHKO poszt: https://www.facebook.com/budakalaszvaros/photos/a.608716249198246/1926971267372731/?type=3&theater&ifg=1

2018.11.09.